Klachtenregeling
Niet tevreden over je order?
Wij hechten enorm veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid en willen dat je tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om je klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.
Wanneer je niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van je bestelling of de manier waarop wij je te woord hebben gestaan, dan kun je over deze afhandeling een klacht indienen. Je kunt een klacht over je bestelling indienen door een e-mail te sturen naar ons of je belt naar 0475-493737.
Wij streven er altijd naar je klachten binnen 24 uur te beantwoorden, tijdens kantooruren.
Bereikbaarheid klantenservice
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen
Maandag t/m vrijdag 9.00 - 17.00u
Buiten deze tijden kunt je de voicemail inspreken en wordt je zo spoedig mogelijk teruggebeld op de dezelfde of eerstvolgende werkdag.
Bel 0475-493737 of Whatsapp 0475-497119 of stuur ons een email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Mocht het een keer voorkomen dat je vindt dat wij je onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Doe dan je mond open! Vraag ons om een verhelderend gesprek. Onze servicemedewerker kan dan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft behandeld. Je kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Informatiepunt en klachtenregeling
Komen jullie er samen niet uit, dan kunt je advies inwinnen bij Stichting Webshop Keurmerk met een eigen geschillencommissie. Stichting Webshop Keurmerk is ook aangesloten bij de Stichting Geschillen Commissie (SGC).